WYKONAWCA
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Jak kupować?

Jak kupić nuty w naszym sklepie?

1. Dodaj wybrane pliki do koszyka.

2. Po dodaniu wszystkich wybranych plików przejdź do koszyka.

3. Wybierz sposób zapłaty:

- przelew natychmiastowy (wybierz swój bank),
- karta płatnicza,
- BLIK,
- Google Pay,
- Paypal (PayPal dolicza 10% wartości zamówienia)

4. Wybierz "Zamawiam".

5. Zamówienie możesz złożyć jako klient zarejestrowany i niezarejestrowany. Proponujemy założyć konto a następnie się do niego zalogować.

6. Opcja bez rejestracji:
wybierz "Złóż zamówienie". W formularzu zamówienia wpisujemy swoje dane. Wypełniamy wszystkie pola wymagane oznaczone gwiazdką *. Jeśli zamawiającym jest firma zmieniamy opcję z "osoba prywatna" na "firma". Obowiązkowo wtedy podaj nr NIP.  Zaakceptuj Regulamin Sklepu. Przejdź do podsumowania. Jeśli źle wypełnisz formularz zamówienia należy poprawić błędy.

7. W podsumowaniu zamówienia możesz jeszcze zmienić dane osobowe, dane do faktury lub formę płatności. Jeśli wszystko się zgadza potwierdź zakup.

8. Strona przekieruje nas do wybranej metody płatności. Operatorem płatności jest zewnętrzna firma Blue Media. Są to bezpieczne metody płatności, na które nasz sklep nie ma wpływu.

9. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem zapłaty.

10. Jeśli posiadasz konto w sklepie doremi24.pl zaloguj się i wybierz odpowiednie zamówienie. Poniżej znajduje się lista zakupionych plików, które możesz pobrać.

11. Jeśli nie masz konta w sklepie doremi24.pl zostanie wysłana wiadomość automatyczna z linkiem / linkami do pobrania plików. Jeśli są problemy z pobraniem plików prosimy o kontakt: biuro@doremi24.pl

Wiadomość e-mail z linkami do pobrania plików powinna przyjść w ciągu kilku minut po opłaceniu zamówienia. Sprawdź folder SPAM.

* * * * * * * * * *

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Jeśli są problemy z pobraniem pliku, jest niekompletny, nie można go odczytać, pobrał się inny plik niż zamówiony - prosimy o kontakt na adres e-mail lub telefoniczny.

Obsługa klienta działa w dni robocze w godzinach 10.00 - 18.00.

Życzymy udanych zakupów!!!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl